Yes, Yes og Yes


Endelig ferdig, i ettermiddag fikk jeg montert genseren til minsten. Den passa kjempefint til han. Håper han kommer til å bruke den masse. Deilig når sånne store prosjekter er ferdig. Fikk noen nåler av Tintin, de var kjempefine å bruke til montering av genseren.

Nå har jeg begynt med de rosa nøstene jeg blogga om. La til en tråd Kid Silk (Garnstudio) sammen med Inca (PT). Og så langt har jeg kommet:

Tenkte å ha 7-8 rader med havskum mønster før jeg begynner med Faerytale (DSA). Fortsettelse følger ;)
Kanskje det blir noe til julegave-alongen,,,,

I dag har jeg hatt en skikkelig lat dag. Midterste gutten reiste tilbake til militæret i ettermiddag. Hadde tidlig middag, måtte jo få i poden no mat før han reiste. Ettermiddagen ble jo ganske lang da. Har nå fått vaska klær da, det er greit å få gjort når en er hjemme hele dagen likevel.

I morgen skal jeg på posten og hente pakke fra Panduro. Nytt innlegg da tenker jeg. Skal ikke på jobb før to i morgen, har strikkekafè i butikken. Så da kan jeg rangle litt i kveld, se om det er noe fint på tv`n, lese noen blogger og kanskje strikke noen masker til.

Du får kose deg du også, Koselig om du legger igjen en kommentar hos meg :)

Kommentarer

Anonym sa…
God morgen Sissel!
Genseren ble kjempefin. Han kommer nok til å bruke den mye ja:)
Jeg kommer i kveld. Skal i gang med å strikke nok et sett tubesokker, så klarer jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg skal i gang med hentesett. Har vledig lyst men er litt redd for at jeg ikke blir ferdig.
Tommy har begynt å pipe litt nå da, at jeg aldri strikker noe til han. Han har bursdag 11 februar så kanskje jeg skulle laget noe til han også. Rekker jo ikke over alt.
Spent på hva prosjektet ditt blir jeg.
Ha en fin dag og kos deg hjemme.
Klem fra meg!
Ha en fin dag Sissel-
Og håper dere får en fin kveld på strikkecafe, min halvdel murrer litt for tiden fordi han ikke kommer videre på loftet, skal ikke mor fly må han fly;)
Spent på hva du skal trylle fram når panduro pakken kommer, kan det være en Tilda.

Jeg, skal vaske og rydde litt i dag, ble dårlig med det i helgen, Anniken kjørte bra og er fornøyd og i kveld får hun fartsdress gjett om hun gleder seg:) og mor gleder seg fordi vi fikk kjøpt en brukt siden nye er så dyre at det var ikke til å tenke på en gang (billigste vi fant kostet 4500....)

Klem fra Eli
tintin sa…
Godt å være ferdig med et stort prosjekt, genseren blei fin!
Prøvde å få lurt mannen i huset til å starte på gjesterommet igjen i går, men han greide å snike seg unna med snømåking - snart e vel plenen måka her også ;)
vi ses i kveld :))
Strikkemari sa…
Genseren ble kjempe fin Sissel, og nå gjør jeg som de andre er veldig spent på hva som skjer med det prosjektet ditt. Havskum mønsteret er jo bare så fint.

Jeg kommer heller ikke i kveld, men nå er det ikke lenge før Maura er utrygg igjen ;)
Felisi sa…
Fin genser! Og det rosa er jeg spent på hva skal bli ;)

Gratulerer med ny blogg, dette ser lovende ut. Jeg er lei min innimellom jeg også, men har liksom ikke mot til å bytte...

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år