Godt nytt år

Nytt år med mange blanke ark :D 
Hadde en koselig nyttårskveld med 2 av sønnene frem til jeg dro på jobb og jobbet nattevakt :D 
Fantastisk masse raketter helt ifra tidlig kveld, men roet seg ganske tidlig på natta og bra var det

Strikket endel i desember også, men glemte å ta bilde av en kvit Mariusgenser i str S og en lue som ble pakket inn og levert før jeg rakk ta bilde.

Denne kofta fikk min svigerdatter i julegave. Frøkengård fra kofteboka 1 i størrelse M.
Strikket i Finull fra Rauma i 2 gråfarger. Tok bilde i siste liten, samtidig som jeg pakka den inn...

Et par pulsvarmere , Purple Rapsody i gave til en venninne, ble også tatt bilde i hurten og stryrten ;)
Strkket i Babymerino fra Drops på pinne 2,5
Var med på Mysterie-strikk med Jorid, men her skulle det brodering til og det er det mulig jeg ikke kommer til å få gjort. Brodering på strikketøy er det verste jeg vet :O
Sånn er de så lenge i allefall
På tampen av året ble jeg ferdig med en genser i "lager" garn. Garn fra Pickles, Merino Tweed, strikket på pinne 3 og 3,5. Godt garn som gir lette plagg :)
Dette er rester av Ravello, og enda har jeg garn til en genser til.... snakk om å feilberegne :D :D 

I 2017 har jeg greid å holde regnskap over hvor mye garn jeg har  strikket av og hvor mye som er innkjøpt. Tenker at neste innlegg blir en oppsummering av 2017. Det ble strikket litt ja ;)

Ha en god helg så lenge :D 


Kommentarer

kor mye fint du har laget ;)

Ja det er rart dette kor det hoper seg opp -- skulle ønske eg hadde berre litt tråd og at den var tjukk - men mesteparten av den eg har er jo så tynn og det tar jo ei evighet å strikke ein liten sokk jo - men det blir jo fint da ;)

Ha ei fine strikkepinne helg - monika
Bundingen sa…
Fine julegaver! Min favoritt er genseren med striper på bærestykket! Og så bare med lagergarn! Imponerende!

Godt nytt strikkeår fra Ingunn
Chhang ki sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Blammy sa…
Hei. Så utrolig mye fint du har laget. God helg til deg
Blammy sa…
Hei på deg. Så mange flotte plagg du har laget. Flink

Populære innlegg fra denne bloggen