Oppsummering

Dårlige bilder, ble nok for seint på ettermiddagen. Det ble et håndkle denne gangen som veskestrikk. Ellers har jeg en klut som også er nesten ferdig, bare en heklekant på.


Nest eldste sønnen ønsket seg ny lue når han tidligere i uka begynte i ny jobb. Selvfølgelig kansta mamma seg over pinnene og strikka ei enkel lue i 2 rett og 2 vrang. Brukte ca 21 timer på denne (nei det er ikke normalt at jeg tar tia) Strikka i Lima fra Garnstudio på pinne 3 og 3,5. Gutten ble fornøyd han :D

Ellers har jeg strikka 2 par votter som skal toves, en pung som skal toves og har et par tøfler som skal toves. hiver alt i samme "vask" så da er det ikke noe å blogge om det i dag... Et putetrekk, et par bunadstrømper er også på pinnene.

På syfronten har jeg jammen laga meg et par ufoèr.. 2 små mapper/sminkepunger ligger nesten ferdige, hadde en plan om å bli ferdig denne uka... Nå er nå ikke uka helt over enda så det er håp.


Har laga en liten januar montasje med bilder av hva jeg har laga i januar:

Slengte på litt søm i tillegg til strikkeriene ;)
Har endatil veid det jeg har strikka og det ble 1450gr, ikke verst det. Kjempemoro å se hvor mye en har brukt.. Har begynt å notere meg hva jeg har strikka, når det ble ferdig, oppskrifter og type garn og  størrelse pinner. Noterer også hva jeg har forandra på. Håper jeg husker på å føre inn hver gang, det kan bli moro på slutten av året :D

Er med på julegavesamstrikk også, og første julegave er et par tova votter, de er nevnt over her et sted.. altså ikke helt i boks enda, men en god begynnelse ;)

I morgen skal vi til sykehus med minsten og operere en ankel, tar nå med litt småstrikk.. Veldig spent mamma i allefall...

Kanskje jeg får ånden over meg og blogger i løpet av helga..
Ønsker deg i allefall ei flotte helg :D Kos deg :D

Kommentarer

Unknown sa…
Halvannen kilo på en måned er imponerende! Og mye fint var det blitt av det også! God helg - håper vi ses på mandag.
Ann Kristin sa…
For en strikkemaskin du har vært, luen ble toppers, tenker den varmer unguttørene godt:) Jeg har og vært produktiv men langt fra så flink som du:(. Håper vi ses mandag. Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år