10 dager igjen :D


Søndag hadde jeg koselig besøk av ene søstera mi. Ho og ei veninne var på Oslo-weekend. Har lenge tenkt å pynte lys og det var veldig koselig å ha litt juleverksted sammen med min søster. Synes de ble bra, samtidig som en lærte endel underveis. Ikke siste gang jeg dekorerer lys.

 
Har strikka et par sokker i Sterk,  restegarn (æh 3-4 nøster er jo en slags rest....) Julekule boka fra Arne og Carlos lå nærmest så dette ble et par Arne og Carlos sokker ;)
Dressen jeg nevnte i forrige innleg forsvant  ut av huset før jeg fikk tatt bilde.. men ferdig det ble den :D Nå strikker jeg et par Drops-sokker, skal sørge for å få dokumentert dem. I tillegg strikker jeg på en vridd hals og ei Sterk lue. Lover dokumentasjon, helt sikkert !!!!

I dag fikk jeg en gave fra en liten venn, og den passa midt i blinken. Ble helt rørt jeg :)

I kveld skal jeg på syklubb, fikk litt tid til overs og da fikk jeg laga et lite innlegg. Bloggen går litt for lut og kaldt vann for tia. Tiden bare flyr, ja det gjør den vel for alle nå.


Ha en hyggelig førjulstid, håper du legger igjen en kommentar så jeg ser at du har vært her :D

Kommentarer

Tovepia sa…
Så mye lekkert du har laget siden sist! Flotte sokker og nydelige tova votter under her!
Kos deg på syklubb,klem fra meg;)
byLivA sa…
Så mye fint! Hvilken teknikk har du brukt på lysa?
Anonym sa…
Alltid like hyggelig å ta en liten titt i bloggen din. som vanlig: Nydelig arbeid.
Anonym sa…
Lysene dine ble kjempelekre Sissel:) Så er det jo så gøy også da. Har du strøket dem på eller brukt decoupage? Jeg hadde noen lys igjen (og diverse) etter julemarkedet som jeg tok med meg på jobb. Og de gikk som en føyk:) Så det er en populær gave. Og selvfølgelig er sokkene supre. Det går jo som en drøm for deg. Sliter fremdeles med disse sokkene til meg selv jeg;)
Skjønner godt at du kosa deg masse med besøk. Når en bor så langt unna hverandre så blir det jo ekstra stas.
Håper du koser deg masse på syklubb. Og kanskje vi treffes på Kiwi igjen snart? Etter jul så kommer jeg tilbake på strikkekafè. Husker du sa til meg at du trenger det for å slappe av. Og der har du jo helt rett merker jeg.
Sender over en stor førjulsklem fra meg!
Så flotte lys dere har laget.
Klart du kan lage den vesken, det er et mønster fra AnnaKa. Den er rask og lett å lage og kan kombineres med mange farger og mønster.
Kos deg masse på syklubb.
Klemz fra Sissel.
Nitus sa…
Så mye fint du har laget,likte godt de lysene som du og din søster har laget sammen,,,dere hadde det helt sikkert kjempekoselig.
medina sa…
Veldig fine lys. Ekte julestemning med de der.
Unknown sa…
For noen nydelige sokker! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år