Slutt på pinsa

I morgen er det tirsdag  og pinsa er over for denne gang. Vi har vært utrolig sosiale denne helga. Først var vi hos venner og tok et glass vin på terrassen. Lørdag  var vi også på vennebesøk, fikk nydelig mat og godt drikke. Min tur å kjøre men Pepsi Max er godt det også ;) I går inviterte vi venner fra syklubben til grilling og denne gangen fikk vi spist ute også. I dag tok vi årets lengste og forhåpentligvis ikke siste sykkeltur. Dro innom et vennepar, og der var det jammen nesten middagstid. Flaks, da slapp vi lage middag sjøl i dag.
Må si at vi bare har kosa oss massse i helga. Vi er heldige med vennene våre i allefall :)
Lørdag tusla jeg litt med plantene mine. Noen av dem skal over i potter og i bed, tar det litt etterhvert, gidder ikke stresse koser meg i stede.
En av avleggerne mine fikk plass i en kaffekjele som vi tok med fra hytta når vi solgte den. Flott gjenbruk ;) og koselig er det også.

I dag ble jeg ferdig med ei babyjakke som skal bli gave til barnehjem i Colombia. Den er opprinnelig strikka i Fabel, men jeg valgte å bruke noen "rester" av Alpaca fra Garnstudio,ble litt morsom synes jeg:




Har endatil satt på knappene:
Knappene er rester fra butikken som jeg la ned, de er jo søte da..
Det pleier å ta litt tid for da er jeg så ivrig på å begynne med noe nytt,,,

Nå har jeg et par sokker i Big Fabel på pinnene, det skal bli julegave. Er jo med på julegave along og jeg har greid de andre måndene så jeg må jo greie denne også. (Ps. bare 7 månder til julaften i dag )*hihi* Sikker på at jeg er glad for det i november at jeg har begynt tidlig.

Uka som kommer er en ganske kort uke for de fleste, kos deg masse det er snart helg igjen :)

Kommentarer

Hanne sa…
Nydelig babyjakke. Den blir nok veldig kjærkommen dit den havner. Veldig snilt av deg å strikke til barn på barnehjem :)
Unknown sa…
Takk for en fin kommentar på bloggen min. Fin blogg du har, jeg legger meg som følger på bloggen din. Gratulerer med ny jobb forresten. Det er alltid spennede med ny jobb. Ha en fin dag. :)
Anonym sa…
God morgen Sissel:)
GOdt å høre at du har hatt en fin og sosial pinse. Og at du gleder deg til ny jobb. Blir spennende. Må nesten gratulere deg her inne også. Jakka ble helt nydelig! Gleder meg vilt til å gi bort alt det flotte dere har strikket når vi kommer oss nedover. Håper det ikke drøyer så lenge.
Ha en flott dag i dag. Nå må jeg begynne og jobbe litt her.
Klem fra meg!
Heklejenta sa…
Høres ut som dere har hatt en veldig sosial og hyggelig pinse. Det samme har vi hatt, og gode venner betyr mye, ikke sant.
Babyjakken ble kjempefin, det blir en flott gave!
Gratulerer deg også med ny jobb, og ønsker deg masse lykke til.
Strikkemari sa…
Hei og gratulerer masse med ny jobb. Jada jeg er treg. Likte så godt den kaffekjelen din jeg da. Litt gal kanskje men direkte tøf ble den.Og jakka er også nydelig. Har for tiden ikke lyst til å gjøre noen ting jeg. Kanskje lysten kommer snikende tilbake. La oss håpe det :)

Og så sprek som du har blitt. Sykle i den vinden som har vært et par dager. Bare helt utrolig er du

Ha en super dag Sissel

Klem
Anonym sa…
Godt at hverdagen kommer... haha.

Det er godt at man har gode venner og at man pleier vennskapet.
Jakka ble kjempefin.

Monelone
Bente K L sa…
TAKK FOR KOSLIG HELSING I BLOGGEN:)
Kjempekoslig blogg du har.Den trøya var veldig fin :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år