Julaften 2017

Det ble visst ei stund siden sist oppdatering her, men nå er det julaften så neste oppdatering kommer ikke før i romjula :)

Her står pinnekjøttet til trekking, kålrabbi til kok og ribba stekes i ovnen.
Riskremen står i kjøleskapet, selv om nesten ingen spiser det og det er iallefall ingen som orker dessert så hører det liksom til :D 
Alle de 3 voksne guttene kommer hjem og det gleder jeg meg masse til. Det kommer tidsnok den dagen de får familier som de feirer med, så jeg koser meg hver gang de vil komme hjem.
 Vil ønske dere alle som leser bloggen min en
  Riktig God Jul


Kommentarer

Bundingen sa…
Fortsatt god jul til deg og dine!

Juleklem fra Ingunn
Barwitzki sa…
God jul.
Vi spiste potetsalat med pølse juleaften og første juledag vi spiser gås. Nå spiller sønn piano og jeg ser en rund i bloglandia :-))) Julehilsen til deg.
Herlig hele familien sammen... med barnebarn :-))) ... inntil det nye året.
Umittelbart vi tar en rund i skogen... snø mangler (det var regn her og snøen
var borte) men solen er :-)) nå... Ha det fint med dine Viola

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år