Litt av hvert å se i skisporet om dagen :) 
Denne kalven gikk på skiløypa utenfor hos oss nå i ettermiddag. 

Nå har rosa inntatt heimen ;) Noen av tulipanene som jeg kjøpte på ikea i går og noen rosa lys som lå i skuffen :
Hos nabo`n ligger vegg i vegg med en koselig blomster/interiør butikk, og her fant jeg små rosa lys :
Og noen rosa telys fra nille så er stua stort sett helgepyntet:
Deilige hortensia som jeg har greid å få til å overleve i ca 2 uker :D Koselig familiebord :D

I går var jeg innom en tidligere kollega og fikk kjøpt meg noen gamle vinduer:
Desse skal jeg ha mye moro med, gleder meg til det blir litt mildere så jeg kan begynne å pusse og kanskje male litt. Har ikke bestemt meg for hvordan de skal bli enda :D

I dag var planen å sy litt, men har enda ikke kommet meg ut i bua, så kanskje det ikke blir før i morgen eller.......... Strikketøyet ligger ved siden av meg og er mye lettere å ta tak i :D

Fredag og helg :D
Ha det flott allesammen :D

Kommentarer

Tebasile sa…
Så koselig du har gjort set til helga. Deilig å få litt vår i stua.

Jeg ønsker deg en fin helg.
Lisbeth sa…
Så koselig vårlig stue du har! Tulipaner er så nydelige. Jeg så innlegget ditt i dag og jaktet på tulipaner, men i butikken vår hadde de bare roser. Lekkert det også, men det gir ikke samme vårfølelsen.
Anonym sa…
Nydelig med rosa og hvit. Nå fikk jeg lyst til å løpe ut å kjøpe tulipaner. Gleder meg til å se hva du finner på å gjøre med vinduene.
Plutselig snakkes vi :)
Monelone
Helen sa…
Tusen tusen takk for hyggelig kommentar og "trøstende" ord :) Jeg knekker nok koden snart skal du se :)
Jammen er du kreativ og flink!!! Jeg blir helt matt -hi hi :) Stikker innom igjen jeg, for her var det trivelig :)
Helle sa…
Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Kan absolutt anbefale Munchen som reisemål for et par. Jeg ville bare lagt turen dit utenom vinteren.

Kan så altfor godt kjenne meg igjen i at det er så mye letter å gripe fatt i strikketøyet enn å gå ned i syrommet. Strikketøyet kan du gripe fatt i dersom du har 5-10 min til overs, men foran symaskinen vil jeg gjerne ha noen timer. :)
Herlig med tulipaner;) Så mye fint du lager- er helt imponert;)Blir lite håndarbeid her for tiden;)

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år