Siste først :)

Lenge siden sist så da begynner jeg med det siste :D

Bergentur med mannen i helga og denne gangen kjørte vi bil. Da måtte vi jo bare kjøre innom Hillesvåg ullvarefabrikk
Nesten umulig å velge blant alt det flotte garnet de har
Ble nå med noen nøster da :D Liker veldig godt Ask, kjøpte også pelsull. Det må prøves ut :)
Ble visst veldig dårlig bilde, men et inntrykk er det vel.
Var også innom Dale fabrikkutsalg, ikke så imponert, men ble med noen nøster lysblå Falk. Nok til en voksen genser/jakke.
Var jo innom de 3 garnbutikkene som jeg fant ut at Bergen hadde. Det ble med noen nøster derifra også men bare bittelitt.
Har i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe til voksne plagg når jeg først kjøper, er så kjipt å få en god ide også har man ikke nok garn.

Tilslutt et bilde av de 4 siste jakkene/koftene som jeg ikke har blogget om. De skal få et innlegg senere:
Narciss, Retro-jakka, Frøkengård og ei jakke fra et Dalehefte . Mere senere ;)

Jeg holder fortsatt stimen med gåturer. Er med i gruppa 10 mil i april og har gått 95,2 km så langt i april. Greier 10 mila :D Blitt en god vane som jeg håper jeg greier fortsette med :)
Et par ganger har det vært tur med kaffe på termosen også :D

Ha en trivelig uke videre, det er kun få dager igjen av april. Håper varmen kommer snart :D


Kommentarer

Barwitzki sa…
Så koselig du hadde strikkt siste år siden "ut på tur aldri sur"
Super :-)) Held enig. I år jeg spasere mer... jeg hadde bestemt :-))
Og jeg har fantastiske rundtur - lik ut av huset - 1 mil (her det er
10 km) så glad å gå. Ha riktig vakre turer også.
... og masse strikkeglede... klem fra meg

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år