VÅR !!

Brått fløy tiden og det gikk 1 1/2 uke fra forrige innlegg. Er redd det kommer til å fortsette sånn framover. Det har vært endel flott vær og det har vært så mye anna å fylle tia med.

Denne vesten skrev jeg om i forrige innlegg, vaska den på nytt og tok den en runde i tørketrommelen og da gikk den sammen igjen. Nå blir den brukandes, mangler bare knapp og det blir en Snella og Petronella knapp.
Denne blir garantert aldri strikka igjen..

Her er det som jeg har strikka på i det siste, ikke mye..
Kjærestevotter, desse skal i julegave-posen. Strikka desse i Pt5 på pinne 2,5 og 3. Oppskrifta har jeg tatt ut av et eller anna ukeblad.
Et par sokker i Sterk fra DSA. Strikka på pinne 2,5 og oppskrifta er min egen (rett og slett vanlige raggsokker). Regner med at desse havner i gave-posen også. Ca str 35.

Litt heklerier:
Hekla i Muskat fra Garnstudio med krok nr 3,5, pynten er hekla i Pandora fra Pt. Var ikke helt heldig med liminga så det må jeg gjøre på nytt.

Siden sist har jeg også hatt bursdag. Her er litt av gavene jeg fikk:
Har fått rydda bort endel men dette var lettest å finne tak i når jeg skulle ta bilde ;) Er så heldig med veninnene mine, de finner så mye fint og morsomt.


Denne boka fra Cath Kidson har vel nesten alle nå, måtte bare ha den jeg. Gleder meg til å få sydd veska som følgte med. Først skal jeg sy ferdig putene til utegruppa:
Er ferdig med de to store så det er bare de "små" igjen. Kjapt og greit. Har tenkt at denne sommeren skulle være rød. Det blir nok litt miks i andre farger også. Blir nok litt søm i påska også. Har vært en tur til på Stoff og Stil, ble med litt derfra igjen. Har ikke tatt bilder av "fangsten" så det får komme seinere ;)

Knollene har fått potter og jord og et par(tre) nyinnkjøpte er også planta. Nå skal de få kose seg litt inne før det blir varmt nok til å få dem ut i solen :D


Heldige meg (og alle kollegaene mine)Det har vanket 2 påskeegg på meg de siste dagene. Jeg er kjempeglad i påske-godt og speseilt kolibriegg med strø, må innrømme at det første egget er allerede tomt,,

Nå skal jeg slappe av resten av torsdagskvelden, kjenner at jeg har vært ute mesteparten av dagen i dag :D

Det har vært mye fint vær i det siste og det er bare helt topp, våren har kommet i ei fart og det blir bare bedre og bedre for hver dag :D Håper det fortsetter veldig lenge :)

Om jeg ikke blogger igjen med det første så vil jeg ønske alle som er innom en RIKTIG FLOTT PÅSKE !!!




Kommentarer

Du har laget mye fint da! Så hyggelig å gi bort slike kjærestevotter:)
Unknown sa…
Her var det sandelig masse fint, og så godt det var og se att du har sådd da..
Ønsker deg en flott og solrik påske :-)
Ann Kristin sa…
Kos med søte bursdagsgaver, ingenting er så deilig som å bli satt pris på:o)

Vesten og kjærestevottene ble jo bare så topp, er glad for at vesten "skikka" seg etter vask:)

Frø er gøy, vi venter spent på at været skal bli varmere slik at vi får flyttet de ut..gleder oss til påsken er over..da tenker vi tiden er inne for skikkelig hagekos.

Ha en strålende og velfortjent påskeferie.

Stor klem

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år