Sissel`s hverdag

Jeg skriver blogg for å vise fram hva jeg lager og hvordan hverdagen min ellers er. Er 52 år sunnmøring som har bodd i på østlandet i 33 år. Gift med samme mann i 29 år. Vi har 3 gutter sammen, 23 ,29 og 30 år gamle. Blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar i bloggen min, og har du egen blogg kommer jeg gjerne på besøk.


lørdag 30. oktober 2010

Lørdagskveld

Gutta i heimen ser på Fleksnes og det er noe av det kjedeligste jeg veit,  blogger litt i stede jeg ;D

Her er fargevalget til kåpa jeg strikker. Etter å ha rekt opp 5 ganger fant jeg ut at sånn måtte det bli. Heldigvis begynte jeg med armene. Arm nr 2 er på pinnene nå.
Ikke noe kjapt arbeid akkurat...
Skulle så absolutt strikka på noen julegaver men finner ikke motivasjon til det akkurat nå.

Ei jente vi kjenner fylte 21 i går og fordi at mannen glemte å kjøpe gave (blomster) i dag så satte jeg meg ved symaskinen. Ho skal feire i morgen så jeg hadde god tid til å finne på noe
Det ble en veske til frøkenen med bilde av hunden hennes på. Vanskelig å ta noe fint bilde. Håper ho blir fornøyd. Det er lomme inni til nøkler og mobil. 

Har ikke så mye å blogge om i dag. Full uke på jobb og kjempeforkjøla så det er ikke så mye som skjer om dagen.

Ønsker deg og dine en kjempefin helg, håper du har tid til å legge igjen en liten kommentar til meg :D

5 kommentarer:

snakkemunn sa...

Deilig å ha noe å holde på med når de andre vil sette seg foran tv og se på noe som ikke interesserer. Flott veske. :))

Tovepia sa...

Her er det dans på Tv, men nå nyheter:)
Flott gave du gir bort, denne blir nok godt mottatt!
Kåpa di gleder jeg meg til å se, herige farger!
God bedring og kos deg som best du kan;) Klem fra meg;)

Huset i midten sa...

Kåpa blir rålekker, og flott veske også!

Her har hjemme-alene-kvelden også blitt brukt uten tv, men med strikketøy og gamle radioprogrammer på pc-en :)

Det stemmer at jeg var innom i Maura av og til - jeg savner butikken din! Men håper i det minste å få somlet meg opp på Strikkemaura snart - kanskje allerede på mandag?

Fortsatt god helg!

Vibekes lille grønne sa...

Den kåpa blir lekker! Nydelige farger du har valgt! Veska ble en mye finere presang enn blomster, tenker mottaker ble fornøyd! :)

Anonym sa...

Den kåpa er i mine farger.... hehe. Nydelig. gleder meg til å se den ferdig...

håper du blir frisk snart...

Monelone