Sminke-pung

Jippi jeg greide det, og nå har jeg sy-dilla :)

Sissel (fantastisk navn :) ) med bloggen Sissels syglede laga kurs i bloggen sin på sminke-pung. Kjempeflott beskrivelse og bilder. Gjorde det enklet og greit å sy denne. Må si jeg er utrolig stolt av min første sminke-pung.  Har frihåndsquilta også for første gang, ble ikke veldig pent. Men nå vet jeg hvordan jeg gjør det også. Morsom måte å bli kjent med symaskinen også. Klipte/skar til 2 punger så jeg må lage en til, den kan jo bli en gave til noen ;)

Har en oppskrift et sted på strikkepinne etui også, kanskje jeg må prøve den i morgen...

I kveld er det strikkekafè igjen, kanskje jeg må ha den med for å vise den fram. De er så flinke å skryte der, og skryt er jo kjempemorsomt.

Ha en koselig mandagskveld, det skal jeg :)


Kommentarer

Denne ble kjempeflott. Også så fint stoff du har valgt. Det har vært moro å ha syskole. neste prosjekt blir nok ei veske..Håper du hiver deg med da også. Koz å ha deg med:-)
Kjempeflott!! Trur eg må hive meg rundt og sy litt og ei helg snart. Spennande!!
Strikkemari sa…
KJempe fin den ble Sissel, virkelig noe du kan være stolt av. Så nok en gang jeg ikke klarte og komme meg ut av huset. Prøver liksom hver eneste gang da. Hadde virkelig gledet meg til å skryte av den kjolen min må vite. Funnet frem og ble dårlig. Nytt forsøk neste gang. Prøver hele tiden og rikke denne kroppen så langt som opp på strikkekafe da. Noen som kan sende meg et skutt i r.......
Anonym sa…
Sminkepungen din ble kjempefin den! Tror jeg må innom for den bloggen en tur. Prøve meg jeg også:)
Jeg må si igjen at jeg er helt overveldet over alle de søte tingene dere har strikket allerede. Tommy satt bare med et stort glis da jeg viste det frem. Herregud så kjappe dem er, utbrøt han.
Nå er det snøstorm utenfor, så jeg kunne ønske at jeg lå under dyna. Deprimerende maivær:(
Jaja, håper dagen din blir fin uansett.
Klem fra meg!
tintin sa…
Kjempesøt! Du burde vise fram innsida også, for den er like fin der :)
cille sa…
Flotte vesker og sminkepung du har laget! Veldig koslig å kunne sy litt også, men favoritten min er hekling det da...Takk for koslig hilsen i bloggen min!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år