Snart ferdig


Bare litt til på forstykket nå så skal jeg strikke kanter på armhull og halskant. Er litt spent på om den passer, den ser litt stor ut. Strikker i Pt2 og Plumet. Blir utrolig myk i denne blandingen. Opprinnelig har denne vesten høy krage, og det tenkte jeg virkelig å ha. Da jeg begynte å strikke på den var det nesten -30 ute og inne på jobb bare 12 varme....... Nå har temperaturen forandret seg endel. Bare -3 ute nå og det snør litt. Mye bedre spør du meg:)


Dette hekleriet har jeg i veska, tenkte at det skulle bli et søtt lite sjal. Dette er et bli-til-etterhvert-prosjektl .. Spennende det da.

Allerede helg igjen og januar nesten over, uff som tiden flyr. Men da er det enda nærmere vår ikke sant.
Ha ei flott helg i tilfelle jeg ikke blogger mer før det :)

Husk å lese innlegget under.

Kommentarer

Hei, hyggelig at du har vært innom bloggen min. Ser at du også er glad i håndarbeid. Masse hilsen Turid
Anonym sa…
God morgen:)
Jepp, her er energien tilbake og det er så deilig!! Var våken klokka fem i dag men fant ut at det var vel litt vel tidlig å stå opp. Hehehe... Håper det går bra med deg Sissel. Kose deg masse i helga og lade batteriene. Vesten blir dritkul! Holder fremdeles på med første tubesokk jeg som jeg begynte med på mandag. Så fort går det med meg om dagen. Og jeg skal liksom bli ferdig med mine leggvarmere pluss to til i bursdagsgave til sistern neste lørdag. Da sliter jeg litt. Men jeg kommer i hvert fall en tur til onsdag:) Men skal ikke til frisøren før til torsdag da. Men du skal nok få se meg:)
Ha en flott helg Sissel.
Klem fra meg!
Strikkemari sa…
Nydelig stykke vest og sjal du har her. Gleder meg til å se den helt ferdig. Masse lykke til med disse prosjektene.

Psst skal ta meg en tur på kurbadet i dag og hente mitt kamera også skal jeg blogge litt jeg også. Har fortsatt noen ting som ikke er helt ferdig
Sylvia sa…
Heisan. Den vesten ser bare herlig ut. Jeg har også strikket med Finull(er jo som pt-2) og plumet, og det blir herlige plagg.
jeg har sett meg ut en vest i Maskepi-boken OG en kåpe jeg vil ha. Men først skal jeg strikke kåpe til snuppa i Vamse, så det går nok unna (håper jeg)
Du er vel på messa i dag, du. Det gikk i hundre for oss på torsdag, og jeg var sliten hele fredag.
Ha en fin søndag!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år