Nesten helg igjen

Synes det går fortere og fortere mellom helgene for tiden. Egentlig godt det da. Helg er til for familie og venner. Denne helga kommer midterste gutten hjem på perm fra militæret. Han har bare litt over 2 månder igjen. Er litt spent på hva han kommer til å  bestemme seg for etterpå.

Har endelig kommet igang med malinga igjen. Denne kommoden skal inn på ny-rommet vårt. Mangler knotter, men hullene var litt små til de nye  så jeg må ha hjelp i morgen til å få borra dem større. Trenger litt mer tørk også.


Og genseren til minsten har blitt 35cm så det går da framover. Nå lurer jeg bare på om jeg skal dele under armen og strikke fram og tilbake, eller om jeg skal fortsette rundt og  lage armhull etterpå..... Ca 10 cm til jeg må bestemme meg.

Det er heldigvis bare -10 grader ute nå. Det er utrolig behagelig i forhold til de nesten 30 i forrige uke. Skal bli bittelitt snø i helga, men jeg skal virkelig prøve å få kommet meg litt ut likevel. Er helt utrolig lenge siden sist, har underskudd av frisk luft.

Om jeg ikke skulle blogge mer før helga så vil jeg ønske deg en flott helg :)
Og du, ikke glem å legge igjen en kommentar til meg ;)

Kommentarer

Anlen sa…
Nyt helga:) Det går fort i helga også, syns eg, brått er det mandag igjen...

Det kjedelegaste eg veit er å måtte klippe opp for ermene, men det er nesten like ille å strikke fram og tilbake med fleire fargar! Lykke til med vanskeleg valg:)
Anonym sa…
Kos deg i helga..jeg klipper alltid opp hvis det ikke er raglan da haha.Jeg synes det blir jevnerer strikk på bolen da.
Jeg skal drømme meg bort i Tildas verden i helga og jentene har allerede "bestilt" harepuser, sauen Shaun og godtevesker.. God helgklem fra oss nord i bygda
Strikkemari sa…
Skal ikke ta valget for deg, men jeg hadde strikket rett opp og funnet symaskin etter på. Synes bare det er lettere og strikke rett hele veien med mønster enn og skulle strikke frem og tilbake.

Nyt helgen. Enten du er ute eller inne
gyldenkron sa…
Ja, ukene flyr, det er jo helg støtt og stadig, hehe. Så flink du er til å male, det skulle jeg ha gjort med en del møbler og. Til helga, kanskje...... ;)
God helg til deg og dine
Xhantippe sa…
Så hyggelig blogg du har! Gleder meg til å se genseren ferdig.Ha en fortsatt trivlig helg.
sipusa sa…
aiaiai, ja det var en vanskelig avgjørelse, jeg ville for min del droppa begge og valgt raglan siden det er det eneste jeg får ferdig uten å fly i taket;-)

Ha ei fin helg:-D
Sylvia sa…
Heisan Sissel
Jeg sier som mange av de andre her: Strikk raglan!!! jeg har helt sluttet med det andre tullet ;)
Da er du listet opp på julegavealongen, og så må jeg vel få ordnet med den nye linken til deg på blogglista mi.
Nå reiste resten av familien på tur til slalombakken. Jeg er IKKE sporty, så jeg blir hjemme. Nå er det en diger kopp kaffe som venter. Så skal jeg kose meg litt her foran pc`n, gjøre litt husarbeid (alltid det på fridagene.....sukk) og så skal jeg strikke! Jeg kjeder meg garantert IKKE!

Populære innlegg fra denne bloggen

Godt nytt år